Viceprimar, MOCANU CARMEN-LUIZA

MOCANU CARMEN-LUIZA, Viceprimar

MOCANU CARMEN-LUIZA
viceprimarul comunei Beştepe

Studii: economist; Studii superioare; 
Formaţiunea politică: PNL

Viceprimar la al 2-lea mandat (vârsta: 50 de ani)

Şedinţe consiliul local


Nicio şedinţă programată pentru următoarea perioadă

>>> lista dispoziţii convocări şedinţe consiliul local
Proiecte de hotărâri în dezbatere publică


Niciun proiect de hotărâre în dezbatere publică azi
 
>>> registrul proiectelor de hotărâri
 
Anunţuri sau comunicate publicate recent pe prima pagină
 
Toate anunţurile de actualitate sunt la: Anunţuri/comunicate
ANUNȚ ANGAJARE
       SERVICII PUBLICE BESTEPE , cu sediul în localitatea Beştepe, strada Tulcei, nr.  76 ,cam. 1,  jud.Tulcea, email serviciipublicebestepe@gmail.com , tel. 0240545334,  organizează concurs  conform HG nr.1336/2022, pentru ocuparea funcției  contractuale de executie vacante  de:

- electromecanic statie pompare apa –canal , studii generale/medii, in cadrul serviciului de alimentare cu apa si canalizare , durata timpului de lucru 8 ore/zi, 40 ore/ săptămână, durata nedeterminata  -1 post;

     Concursul se va desfășura  în trei etape succesive  la sediul SERVICII PUBLICE BESTEPE  , astfel:

Selecția dosarelor: 24 septembrie  2025
Proba practică – 01octombrie  2025 - ora 9.00 
Proba interviu – 03 octombrie 2025 - ora 9.00
Condiții de participare la concurs in fișierul atașat prezentului anunț.

Anunt angajare- electromecanic statie pompare apa-canal.docx  (33,84 KB)  data: 11-09-2025   utilizator: 77  
Cerere pentru acordarea sprijinului financiar destinat consumatorilor casnici de energie electrică aflaţi în situaţia de sărăcie energetică - Ghid pentru completarea cererii de solicitare a ajutorului
Cerere sprijin Anexa.pdf  (196,86 KB)  data: 28-08-2025   utilizator: 1  
Ghid EPIDS.pdf  (496,00 KB)  data: 28-08-2025   utilizator: 1  
Cerere sprijin energie.pdf  (453,53 KB)  data: 28-08-2025   utilizator: 1  
flyer.pdf  (49,66 KB)  data: 28-08-2025   utilizator: 1  
Afis OUG35.pdf  (280,59 KB)  data: 28-08-2025   utilizator: 1  
CALENDAR ANUAL
Colectarea deșeurilor DEEE, DBA, deșeurilor voluminoase, deșeuri de anvelope, deșeuri textile, în SMID Tulcea exceptând Delta Dunării.
Localitățile Beștepe, Băltenii de Sus și Băltenii de Jos conform graficului atașat.

Informare_colectare_deșeuri_mari.jpeg
Informare_colectare_deșeuri_mari.jpeg  data: 19-08-2025   utilizator: 77  
Anunt concurs promovare in grad profesional
ANUNT
 
 
Primaria Comunei Bestepe organizeaza concurs de promovare in  functia publica de consilier, clasa I, grad principal, din cadrul aparatului propriu de specialitate al Primarului Comunei Bestepe:
 
1. Denumirea functiei publice, cu evidentierea clasei si a incadrarii acesteia in structura organizatorica a institutiei :
- consilier, clasa I, grad profesional principal, compartimentul Administratie publica locala, agricultura, resurse umane, stare civila
 
     2. Probele stabilite pentru concurs
-   verificarea eligibilitatii candidatilor;
        -   proba scrisa;          
-         interviul;
 
3.Condiţiile de desfăşurare a concursului: 
 
Concursul este propus a se desfasura la sediul Primariei Comunei Bestepe, str.Tulcei, nr.76 in data de 25 august 2025, ora 13:00-  proba scrisa  si in data de 27 august 2025, ora 15:00  interviul.
Dosarul de concurs se va  depune de către candidaţi în termen de 20 de zile de la data afişării anunţului privind organizarea examenului sau concursului de recrutare cu respectarea prevederilor art. 81 din Anexa 10 la OUG 57/2019 privind Codul administrativ, Partea a II a, respectiv in perioada 24.07.2025- 12.08.2025, la sediul Primariei Comunei Bestepe din str. Tulcei, nr. 76, telefon/fax 0240545334, email primaria.bestepe@yahoo.com.
 
4. Dosarul de concurs conţine în mod obligatoriu următoarele documente:
    a) copie de pe carnetul de muncă sau adeverinţa eliberată de compartimentul de resurse umane în vederea atestării vechimii în gradul profesional din care se promovează;
    b) copii de pe rapoartele de evaluare a performanţelor profesionale individuale din ultimii 2 ani de activitate;
    c) adeverinţa eliberată de compartimentul de resurse umane în vederea atestării situaţiei disciplinare a funcţionarului public, în care se menţionează expres dacă acestuia i-a fost aplicată o sancţiune disciplinară, care să nu fi fost radiată;
    d) dovada obţinerii numărului minim de credite prin participarea la programe de formare, de perfecţionare, seminare, conferinţe, schimburi de experienţă sau vizite de studiu, în condiţiile legii, sau a urmării unei forme de perfecţionare profesională cu durata de minimum 30 de ore în ultimii 3 ani de activitate.
    e) formularul de înscriere ( anexa la prezentul anunt)
 
5. Bibliografia si tematica:
-          Constituţia României, republicată 
-          Ordonanţa Guvernului nr. 137/2000 privind prevenirea şi sancţionarea tuturor formelor de discriminare, republicată, cu modificările şi completările ulterioare
-           Legea nr. 202/2002 privind egalitatea de şanse şi de tratament între femei şi bărbaţi, republicată, cu modificările şi completările ulterioare.
-          partea I, partea a II-a, titlul I şi titlul II, partea a IV-a, titlul I şi partea a VI-a, titlul I şi titlul II din OUG 57/2019 privind Codul administrativ;
-          partea a V- a din OUG 57/2019 privind Codul administrativ;
 


formular de inscriere la concurs.docx  (21,28 KB)  data: 23-07-2025   utilizator: 160  
 
Toate anunţurile de actualitate sunt la: Anunţuri/comunicate